2023. március 10., péntek

Gazdákkal a vércsékért - a Tettek Mezeje II.

 A "Gazdákkal a vércsékért - Vércsékkel a gazdákért" program 2023 elején folytatódott. Mindenekelőtt az előző etap során kitett néhány ládát látogattam végig, ugyanis a kavics eltűnt belőlük, ezt pótoltam. Többek között ezért is hasznos a belső tükör...

Még szerencse hogy odataláltam a ködben... Egy kis ládakarbantartás a pátkai határban.

Szintén pátkai határban már üzemen kívüli vezetékoszlopra tettem ki egy ládát. A kép jobb oldalán ökológiai berkenyeültetvény van. A láda hátat fordít az amúgy sem valami forgalmas gazdasági útnak.

Február 11-én folytatódott az új program is, Perkátán. A vércse- és természetbarát gazda aktív segítségével a négy ládát nagyon rövid idő alatt kihelyeztük a falu környékén levő helyszíneken.

Egy szántó melletti kis erdőfolt széle.

Kaszált löszvölgy, ezt látja majd a vércse.

Kedvelem az ilyen falu belsejében levő szántó-gyep mozaikokat, remélem a vércse is így lesz vele.


Jó magasra drótozással feltett vércseláda a perkátai határban.

Az akció részeként voltam szemleúton Nagykarácsony és Előszállás határában, valamint egy isztiméri jelentkező maga készítette el a vércseládáit. Ezek felhelyezésével zárul majd a program március folyamán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése